Lajme Flash :

SHBA: IBM superkompjuteri më i shpejtë në botë !

Saturday, June 23, 2012


SHBA IBM superkompjuteri më i shpejtë në botë 

Në SHBA kompania IBM Sequoia, ka marrë vendin e parë në listën e superkompjuterave më të shpejtë në botë.  Kjo duke lënë pas kompaninë Fujitsu të Japonisë, e cila zbriti në vendin e dytë. Sequoia është e instaluar në Departamentin amerikan të Laboratorit të Energjisë Kombëtare në Kaliforni. Kjo është hera e parë që SHBA, mund të pretendojnë pozitën më të lartë, pasi ajo ishte konkuruar nga Kina dy vite më parë. Sequoia,  do të përdoren për të kryer stimulime për të ndihmuar jetëgjatësinë. Sipas administratorit Thomas D’Agostino, “Sequoia është më i shpejti, ka aftësitë themelore të informatikës, si dhe na jep rritjen e besimit në pengesën bërthamore të vendit”. Sequoia gjithashtu paraqet një performancë të lartë në udhëheqjen e vazhdueshme amerikane në informatikë. Modeli Sequoia është 1.55 herë më i shpejtë se modeli Fujitsu ku në të janë përdorur mbi 1.5 milionë procesorë.
Kompjuteri është i aftë të llogarisë në një orë atë që i duhen  6.7 miliardë njerëzve, duke përdorur makina llogaritëse për një periudhë kohore 320 vjet, për të përfunduar në qoftë se ata kanë punuar non-stop.(Medialajm.al )
Ndaje këtë artikull në :

0 Komente:

Post a Comment

 

© Copyright iTech.al | iTech Albania News 2011 -2012 | Design by Ismet Ahmetaj | Published by iTECH Albania Solutions | Powered by ITECH ALBANIA.