Lajme Flash :

10 gjëra që nuk i dinit rreth Facebook !

Sunday, June 17, 2012


 10 gjëra që nuk i dinit rreth Facebook 10 gjëra që nuk i dinit rreth Facebook



1. Shikimet e Faqeve
Një në pesë shikime faqesh ishte në Facebook, numër që e shpie numrin total e shikimeve të faqeve në 400 Milionë vetëm këtë vit për Facebook-un.
2. Koha e Kaluar
Koha e shpenzuar në Facebook është mesatarisht njëzet minuta në ditë.
3. Top Dhjeta
Dhjetë shtetet e SHBA-ve që janë të përgjegjshëm për 52 për qind të vizitave në Facebook janë Kalifornia, Teksasi, Nju Jorku, Florida, Illinoi, Pensellvenja, Ohajo, Michigani, Gjeorgjia, dhe Karolina e Veriut.
4. Rajoni më i populluar
Rajoni që sjell trafikun me më shumë volum në Facebook është rajoni i Nju Jork City-t.
5. Për kokë
West Virxhinia ka qytetarët që janë më të apasionuar pas Facebook-ut. Më pas vjen Kentaki, Mein, Vermont, Arkensas, Aioa, Indiana, Misisipi, Oklahoma, dhe Alabama. (Këto statistika janë vetëm për shtetet e SHBA-së, dhe jo të botës.)
6. Numri Një
Facebook doli si faqja numër një e radhitur në SHBA në vitin 2010.
7. Jashtë SHBA-së
Facebook nuk është faqja më popullore vetëm në SHBA. Edhe Kanadaja, Zelanda e Re, Hong Kongu, dhe Singapori e radhitin Facebook-un si faqen më popullore.
Në Mbretërinë e Madhe, Australi, Francë, dhe Brazil, Facebook rënditet si faqja numër dy me e populluar.
8. Gjinitë
Audienca e Facebook ka tendencën të jetë më shumë femra, përafërsisht 55 për qind.
9. Kërkim
Që nga 18 Korriku, 2009, termi ‘Facebook’ ka qënë më i kërkuari në motorat e kërkimit në SHBA.
10. Besnikëria
Sipas statistikave të Prillit 2012, 96 për qind e përdoruesave të Facebook janë kthyer në faqen e tyre brënda 30 ditëve. (Tech.al)
Ndaje këtë artikull në :

0 Komente:

Post a Comment

 

© Copyright iTech.al | iTech Albania News 2011 -2012 | Design by Ismet Ahmetaj | Published by iTECH Albania Solutions | Powered by ITECH ALBANIA.